Directioner    Fotbollsspelare       Skådis

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Wilma - 1 oktober 2013 20:10

Okey dokey.


Jag har en ganska lång novell, som jag har delat in i flera delar.. Jag undrar om ni är itresserade av att jag lägger upp en del varje vecka? Den har ingenting med One Direction att göra. Jag kommer skriva mer på den så länge ni fortfarande vill höra, och om jag tycker att den bara går runt i cirklar så kommer jag avsluta den och göra en annan med tema som ni väljer!    
(Inte Justin Bieber bara, vet inget om honom) Så kommentera om ni vill det, godkänner alla kommentarer!


Tack o bock för mig så länge   

Av Wilma - 1 oktober 2013 13:26

Maten! Vackert va? Det var gott! Wok. Men Gul,röd,vit lök, kött, nudlar, kålrot, morot, palsternacka.. sen kommer jag inte ihåg mer.

Av Wilma - 1 oktober 2013 09:09

Jahuop.. Nu har vi NO.. Våran NO lärare är så SJUKT pinsam.. Vi håller på med kärlek.. då ska vi sitta o lyssna på låtar.. Med orden "Love".. Dagens låt: What is love (Baby dont hurt me). Vi får se om jag överlever dagen. Det måste jag. HEMKUNSKAP!! Bild på våran gudomliga mat senare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helluw! Mitt liv är Fotboll, One Direction och Teater

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vem/Vilka är bäst? :)
 One Direction
 Gandalf
 One Direction
 One Direction
 Lynch Ross (Austin)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards